Przykładowe menu

Poniedziałek    
1.Puszysty Omlet z jaj wiejskich
z szynką i sosem tzatiki podany z chlebem graham
*Nasza propozycja podania. Omleta zjedz na ciepło jeżeli lubisz Chrupkie pieczywo też wrzuć na chwile do piekarnika całość polej sosem.  
2.Bombowy koktajl orzechowo-bananowy
*Nasza propozycja podania.
Potrząśnij koktajlem tak mocno aby parę kalorii przy okazji uleciało z naszego ciała i pij ze smakiem.  
3.Pełnoziarniste spaghetti balonese drobiowe w sosie pomidorowym z Parmezanem posypane Ziołami.
*Nasza propozycja podania. Całość wrzuć na patelnie jeżeli chcesz to dolej odrobinkę wody i zagrzej aż zacznie parować i nie bój się podrzucić całości jak prawdziwy kucharz. Całość posyp parmezanem.  
4.Faszerowana papryka mięsem wołowym mielonym z części karku i kaszą. Całość przyprawiona papryką wędzoną i ziołami.
*Nasza Propozycja zjedzenia.
Faszerowane papryki przykryj i wrzuć w całości do piekarnika na 180º i 14 minut.                      

Wtorek
   1.Sprażony i ugotowany ryż na odtłuszczonym mleko z Bananami.
*Nasza propozycja podania. Zjedz go na zimno i posyp orzeszkami lub zagrzej lekko mieszając i na koniec posyp orzeszkami.  
2.Filet ze skórą z dorsza, pieczony na warzywach podany z sosem pomidorowo-ziołowym
*Nasza Propozycja podania. Dorsza z warzywami podgrzać w piekarniku 180 º 16 minut, sos podgrzać mieszając. Po podgrzaniu dorsza skropić cytryną i ułożyć na ciepłych warzywach a całość polać sosem.           
3.Kurczak curry w zielonym sosie na mleczku kokosowym podany z dzikim ryżem.
*Nasza Propozycja podania. Kurczaka w sosie podgrzej mieszając a ryż zagrzej lub spraż na suchej patelni parę minut. Ułóż sprażony ryż i polej go kurczakiem w sosie.  
4.Grzanki z chleba graham
z salsą z pomidora malinowego, papryką i zieloną cukinią.
*Nasza Propozycja podania. Grzanki zagrzej aby były chrupkie w piekarniku na kilka minut, po wyjęciu ułóż na nie salsę warzywną i jedz. Możesz zjeść również na zimno.      

Środa
   1.Śniadanie angielskie składające się z jajek sadzonych ze szczypiorem, pieczoną frankurterką, fasolka neapolitańska, chleb żytni.
*Nasza propozycja podania. Jajka i frankfurterki zagrzej na Patelni pod przykryciem a fasolkę zagrzej mieszając. Jeżeli chcesz mieć chrupkie pieczywo zagrzej je w piekarniku na kilka minut. Ułóż jajka i Frankfurterki a obok wlej fasolkę i połóż. chrupiące pieczywo z masłem.  
2.Krem z dyni piżmowej
, marchwi i korzenia pietruszki z dodatkiem prażonych pestek dyni. Całość przyprawiona Gałką muszkatołową i cynamonem
*Nasza Propozycja podania.
Zagrzej krem mieszając a po zagrzaniu przełóż go do naczynia i posyp pestkami dyni.  
3.Fit Burger z papryczką jalapeno i warzywami.
*Nasza propozycja podania. Bułkę zagrzej razem z mięsem i mozzarella w piekarniku przez kilka minut a po wyjęciu polej sosem i z faszeruj warzywami. Całość włóż do papierka i szamaj  
4.Budyń jaglany własnej produkcji
z gruszką i migdałami na mleczku kokosowym.
*Nasza propozycja podania.
Wyjmij go z torby lub lodówki i bez zastanowienia delektuj się naszym pysznym specjałem.          

Czwartek    
1.Pieczona owsianka z musem z mango i wiórkami kokosowymi na odtłuszczonym mleku.  
*Nasza propozycja podania. Owsiankę włóż do piekarnika na 10 minut 180 º. Wyjmij i zjedz na dobry początek dnia.  
2.Sałatka z makaronem pełnoziarnistym
z jajkiem i brokułem w towarzystwie pomidorków koktajlowych.
*Nasza propozycja podania. Wymieszaj sałatkę z sosem ziołowo-czosnkowym. Całość posyp Pokrojonymi Pomidorkami koktajlowymi.  
3.Meksykańskie chili con carne z brązowym ryżem na ostro.
*Nasza propozycja podania.
Chili Con Carne Zagrzej mieszając aż będzie gorące a na patelni spraż ryż. Ułóż ryż a na niego polej gorący sos.  
4.Grilowana tortilla z kurczakiem, warzywami i sosem czosnkowym. 
*Nasza propozycja podania. Tortille zagrzej w piekarniku 200 º 8 minut. Przełóż ją do Papierka i zjedz.

Piątek                                                                  
1.Puszysty Omlet kakaowy na słodko z brzoskwiniami i sosem jogurtowo-waniliowym.
*Nasza propozycja podania. Omleta Zagrzej na Patelni lub piekarniku. Po wyjęciu poukładaj brzoskwinie i polej sosem a całość posyp słonecznikiem.  
2. Orzeźwiające Smoothie pomarańczowe z malinami.
*Nasza propozycja podania.
Potrząśnij Smoothie tak mocno aby parę kalorii przy okazji uleciało i pij ze smakiem 😉  
3.Hawajskie szaszłyki z różowym łososiem i ananasem podane z dzikim ryżem. Dip koperkowy.
*Nasza propozycja podania. Szaszłyki zagrzej w piekarniku a ryż spraż na patelni. Po zagrzaniu na ryż ułóż szaszłyki na ukos i polej dipem.        
4.Domowa Sałatka z tuńczyka
, warzyw i prażonego słonecznika z klasycznym vinegar.
*Nasza propozycja podania. Całość przelać pysznym vinegar i wymieszać. Ułożyć na talerzu i posypać prażonym słonecznikiem. Udekoruj kiełkami.